تلفن هوشمند :

استریسک Asterisk به تنهایی می تواند به عنوان یک مرکز تلفن، فکس سرور، ایمیل سرور، سیستم پیام رسان، سیستم تلفن بین الملل و یا مرکز تماس مورد استفاده قرار بگیرد.

در زیر به ویژگی های این سیستم تلفن هوشمند فوق العاده اشاره می کنیم:

  • ضبط مکالمات بصورت اجباری و یا اختیاری
  • صندوق صوتی
  • ارسال پیام صوتی به ایمیل کاربر
  • امکان ایجاد منشی تلفنی (IVR) بصورت پیشرفته و سلسله مراتبی
  • قابلیت حذف اکو بصورت نرم افزاری
  • پشتیبانی از انواع IP phone ها و Softphone ها
  • امکان اتصال Softphone از طریق نرم افزارهای تحت پلتفرم آندروید ، ویندوز ، لینوکس ،مک و …
  • پشتیبانی از Video IP Phone
  • DHCP Server
  • Call Parking (انتقال تماس به پارک بدون قطع کردن تماس و پاسخ دادن به آن از روی گوشی دیگر)
  • مشاهده تماس های داخلی و خارجی بهمراه مدت زمان آن و شماره داخلی آن
  • مشاهده صورتحساب تماس های برقرار شده
  • قابلیت صف(ارسال تماس برای گروهی از داخلی ها تحت استراتژی خاص-ویژه بخش هایی همچون فروش و پشتیبانی)
  • قابلیت Caller ID
  • برگزاری کنفرانس صوتی و یا تصویری
  • قابلیت follow me (در صورتیکه تلفن فردی پاسخگو نباشد سایر شماره های او را شماره گیری می کند)
  • تنظیم اوقات شبانه ،روزانه ، استراحت و .. برای پخش IVR ها و یا چرخش های کاری متفاوت
  • قابلیت Call Back
  • قابلیت DISA برای دسترسی به بوق داخلی از بیرون از سازمان
  • دارای کنترل پنل کاملا پیشرفته برای مانیتورینک تماس ها
  • ارسال و دریافت فکس با کیفیت مطلوب از طریق یک پرینتر مجازی
  • ارسال فکس دریافتی و گزارشات ارسال و دریافت آن به ایمیل های تعیین شده
  • ایمیل سرور پیشرفته بهمراه پنل تحت وب قدرتمند roundcub
  • چت سرور داخلی
  • قابلیت integrate شدن با سایر راهکارهای ویپ همچون سیسکو و مایکروسافت

برای نمایش دمو سیستم تلفن هوشمند با ما تماس بگیرید ...




.

گروه مهندسی کامز ، آدرس : قزوین - چهاراه عمران به سمت میدان میرعماد - پلاک 5 - طبقه 3 - واحد 5 ( جنب اسانسور صعود ) تلفن : 33369345 ، پیام کوتاه : 3000874000

LiveZilla Live Chat Software